تاریخ :۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جراحی بینی گوشتی در کرج

جراحی بینی گوشتی در کرج

  • جراحی بینی گوشتی در کرج

    جراحی بینی یکی از جراحی‌های زیبایی پرطرفدار و در عین حال سخت و پیچیده است که افراد ممکن است به دلایل زیبایی یا سلامتی متقاضی انجام آن باشند. تا چند سال قبل عموم مردم بر این باور بودند که احتمال موفقیت در جراحی بینی گوشتی در مقایسه با بینی استخوانی کم تر است در حالی که امروزه با پیشرفت تجهیزات پزشکی و روش های نوین جراحی، بینی گوشتی را نیز می توان با سایر اجزای صورت هماهنگ کرد طوری که زیبایی دائمی بینی را برای فرد به ارمغان بیاورد. در این مقاله با ارائه اطلاعات کامل در مورد جراحی بینی گوشتی و مزایای آن شما را برای تصمیم گیری صحیح در این زمینه راهنمایی می کنیم پس لطفأ با ما همراه باشید.

    جراحی بینی گوشتی چیست؟

    جراحی بینی گوشتی جزء جراحی های زیبایی است که برای اصلاح نواقص بینی های گوشتی انجام می شود. در طی عمل جراحی علاوه بر تقویت ساختار بینی، ناهنجاری های آن نیز برطرف می شود.

    روش جراحی بینی گوشتی در کرج

    جراحی بینی گوشتی در کرج به روش های زیر انجام می شود:

    جراحی بینی گوشتی به روش باز در کرج

    جراحی بینی گوشتی به روش باز بهترین روش برای برطرف نمودن نواقص بینی است زیرا پزشک به طور کامل به ساختار بینی دسترسی پیدا می کند.

    جراحی بینی گوشتی به روش بسته درکرج

    در جراحی بینی گوشتی به روش بسته پزشک از طریق دو سوراخ بینی و با استفاده از تجهیزات پزشکی، ناهنجاری بینی گوشتی را برطرف می کند. این روش در مقایسه با روش جراحی باز تهاجم کم تری دارد و دوره نقاهت آن نیز کوتاه تر است.

    جراحی بینی گوشتی به روش لیزر در کرج

    با جراحی بینی گوشتی وقتی نتیجه دلخواه ایجاد می شود و ریسک عوارض بعد از جراحی کاهش می یابد که رفع نواقص بینی و اعمال زیبایی از طرق جراحی انجام شده باشد. بنابراین روش‌هایی مانند لیزر که از سوی اشخاص غیر متخصص تبلیغ می‌شود قادر به برطرف کردن ناهنجاری های بینی گوشتی نیستند و چه بسا تاثیر چندانی هم در زیبایی شخص نداشته باشند. زیرا لیزر روشی است که فقط برای تغییرات پوستی کارایی دارد و نمی تواند در ساختار بینی تغییری ایجاد کند بنابراین جراحی بینی گوشتی با لیزر، جنبه تبلیغی دارد.

    برای آشنایی بیشتر در مورد نحوه انجام عمل جراحی ترمیمی بینی در کرج به این مقاله مراجعه کنید.

    جراحی بینی گوشتی در کرج

    جراحی بینی گوشتی در کرج

    مدل های نهایی جراحی بینی گوشتی در کرج

    بینی طبیعی

    در مدل طبیعی نواقص بینی برطرف می شود و پل بینی کاملأ صاف است. مدل طبیعی بهترین مدل برای بینی های گوشتی است زیرا در طی جراحی تغییرات زیادی در ساختار بینی ایجاد نمی شود. اشخاصی که نمی خواهند سایرین متوجه جراحی شوند مدل طبیعی را ترجیح می دهند. مدل طبیعی برای آقایان بهترین مدل محسوب می شود زیرا فانتزی شدن بینی آن ها به دور از معیارهای زیبایی شناختی است.

    جشنواره پاییزه
    جشنواره فروش بذر های خاص و کمیاب با بیش از ۱۲۰۰ رقم تنوع
    همین الآن خرید کنید

    بینی فانتزی

    بینی فانتزی یکی از مدل هایی است که طرفداران خاص خود را دارد که در طی آن قوس در پل بینی ایجاد می شود و سر بینی به سمت بالا کشیده می شود. اگر بینی شما گوشتی است توصیه می شود مدل فانتزی را انتخاب نکنید و اگر علاقه زیادی به این مدل دارید حتمأ پزشک با تجربه زیاد و کاردان را انتخاب کنید در غیر این صورت پس از جراحی با مشکلات تنفسی مواجه می شوید.

    مدل نیمه فانتزی

    مدل نیمه فانتزی مدلی است بین بینی طبیعی و فانتزی که در طی آن قوس چندانی در پل بینی ایجاد نمی شود و سر بینی کمی به سمت بالا کشیده می شود. مدل نیمه فانتزی نیز مانند مدل فانتزی برای بینی استخوانی مناسب است و اگر اشخاص دارای بینی گوشتی تمایل به انتخاب آن دارند لازم است جراحی را به پزشک باتجربه و کاردان بسپارند.

    مزایای جراحی بینی گوشتی درکرج

    • اصلاح بزرگ بودن بیش از حد معمول بینی
    • از بین بردن قوز در پل بینی
    • اصلاح سوراخ های بینی در موردی که بیش از حد معمول بزرگ باشند
    • اصلاح فاصله بین نوک بینی با سایر اجزای صورت
    • هماهنگ شدن بینی با سایر اجزای صورت
    • رفع ناهنجاری هایی مانند تنگی نفس به دلیل منحرف بودن تیغه بینی
    • از بین رفتن دو شاخگی نوک بینی

    دوره نقاهت جراحی بینی گوشتی در کرج

    دوره نقاهت بعد جراحی بینی گوشتی در مقایسه با بینی استخوانی کمی طولانی تر است اما با گذشت ۱ هفته از جراحی، به تدریج کبودی و ورم بینی کاهش پیدا می کند و بهبود می یابید. وقتی اتل یا گاز پانسمان برداشته شود به راحتی می توانید نفس بکشید و خواب بهتری خواهید داشت. در این دوره با رعایت نکات مراقبتی نقاهت خود را تسریع کنید.

    مراقبت های بعد از جراحی بینی گوشتی در کرج

    • داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید.
    • به گچ بینی دست نزنید و صورت خود را با دستمال مرطوب تمییز کنید زیرا گچ بینی نباید خیس شود.
    • موقع خوابیدن ۲ بالشت زیر سر خود بگذارید.
    • در زمان عطسه دهان خود را باز کنید تا به بینی فشار وارد نشود.
    • باز دم را به آرامی از بینی خارج کنید.
    • ۱ هفته پس از جراحی برای معاینه به مطب پزشک مراجعه کنید.
    • تا ۱ ماه محل جراحی را در معرض نور خورشید قرار ندهید و از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.
    • تا ۱ ماه از گذاشتن عینک روی بینی خودداری کنید.
    • بعد از برداشته شدن گچ بینی از چسب به درستی استفاده کنید. توصیه می شود شیوه گذاشتن چسب روی بینی را از پزشک بپرسید.
    • از کشش نوک بینی به سمت بالا به وسیله چسب و با شدت زیاد خودداری کنید. برخی تصور می کنند هرچه بینی را به سمت بالا بکشند فرم آن زیباتر می شود در حالی که ممکن است به دلیل آسیب ساختاری، نوک بینی افتاده شود.
    • تا ۱ ماه از انجام فعالیت های سنگین و ورزش خودداری کنید.
    • اگر کودک دارید برای هفته اول پس از جراحی از شخصی برای مراقبت از او کمک بگیرید زیرا در این مدت اصلأ نباید کودک خود را از روی زمین بردارید یا جا به جا کنید.
    • مصرف سدیم و چربی را برای کاهش ورم و کبودی به حداقل برسانید.
    • از سبزیجات تازه، میوه و مواد حاوی پروتئین استفاده کنید.
    • تا ۱ ماه مشروبات الکلی و سیگار مصرف نکنید.
    • از حضور در اماکن شلوغ برای چند هفته خودداری کنید زیرا احتمال آسیب و ضربه بینی وجود دارد.
    • از فین کردن بینی خودداری کنید.
    • برای کاهش ورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید اما یخ را به طور مستقیم روی محل جراحی قرار ندهید.
    جراحی بینی گوشتی

    جراحی بینی گوشتی

    جمع بندی

    امروزه جراحی بینی گوشتی در کرج اگر از سوی پزشک متخصص انجام شود نتایج بسیار خوب و دائمی را به همراه دارد. اگر به نکات مراقبتی مربوط به قبل و بعد از جراحی توجه داشته باشید دوره نقاهت را به سلامت سپری خواهید کرد. در مورد جراحی بینی گوشتی به تبلیغات کاذب توجه نکنید و فقط کار را به پزشک با تجربه و بامهارت بسپارید.

    دکتر کامبیز ایزدپناه فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی برای رفاه حال شما عزیزان از روزهای شنبه تا سه شنبه در ساعات کاری ۱۴ الی ۱۷ پاسخگوی شما عزیزان است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی، مقالات سایت را مطالعه نموده و یا در ساعات مشخص به ما تماس بگیرید. همچنین در پیج اینستاگرام دکتر کامبیز ایزدپناه می توانید نمونه عمل های ایشان را ببینید.

     

    **در راستای حمایت از کسب و کارهای مختلف، مجله کشاورزی دی مگ اقدام به جذب تبلیغات بصورت «بنر» و «رپورتاژ آگهی» از سوی کاسبان و مشاغل مختلف در کشور عزیزمان ایران می نماییم. جهت سفارش تبلیغات در مجله دی مگ و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در ساعات اداری به شماره “۰۹۱۲۹۳۶۱۰۸۴” در واتس اپ، تلگرام، ایتا و یا روبیکا پیغام بگذارید، یا به آدرس ایمیل dimag.dibasabz@gmail.com مکاتبه کنید و یا تماس حاصل فرمایید.**

    امتیاز شما به این مقاله چقدره؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    اشتراک‌گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *