تاریخ :۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
برگزاری سمینار مدیریت آفات و بیماریهای سبزی و صیفی و کشاورزی بهره‌ور

برگزاری سمینار مدیریت آفات و بیماریهای سبزی و صیفی و کشاورزی بهره‌ور

  • به نقل از شرکت زرین‌دشت ایرانیان، جهت بهبود بهره‌وری در کشاورزی می‌توان از تکنیک‌های نوین، بهینه‌سازی مدیریت منابع و افزایش آگاهی کشاورزان استفاده کرد. این اقدامات می‌تواند به کاهش هدر رفت منابع و افزایش بهره‌وری در کشاورزی منجر شوند.
    به همین منظور شرکت زرین‌دشت ایرانیان با مشارکت شرکت کاوش کیمیای کرمان، سمینار مدیریت آفات و بیماریهای سبزی و صیفی و کشاورزی بهره‌ور را در مورخه ۲۰ آذر‌ماه ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی کشاورزی ورامین با حضور بیش از ۱۰۰نفر از کشاورزان محترم مناطق ورامین، پیشوا، پاکدشت و البرز برگزار کرد.
    این همایش باهدف ارتقاء دانش فنی کشاورزان برگزار شد، در ابتدا دکتر مجید باقرزاده، استاد دانشگاه، در خصوص کشاورزی بهره‌ور مطالب ارزنده‌ای ارائه نمودند، ایشان تأکید کردند کشاورزی ما برای رسیدن به مزیت رقابتی و سودآوری بالا باید بهره‌وری داشته باشد و این موضوع به دو عامل کلیدی دانش نوین و نهاده‌های کشاورزی باکیفیت (کود، سم، بذر) احتیاج دارد.
    به عبارتی بهترین مشاوره، بهترین نهاده و بهترین کشاورزی، ایشان در پایان از شرکت زرین‌دشت ایرانیان به‌خاطر ارائه الگوهای موفق به کشاورزان و داشتن تفکر مشتری‌مداری و اینکه کشاورزان را با ارائه مشاوره‌های تخصصی رایگان همراهی می‌نماید تشکر ویژه‌ای نمودند.

    برگزاری سمینار مدیریت آفات و بیماریهای سبزی و صیفی و کشاورزی بهره‌ور

    در ادامه این همایش نیز آقایان دکتر وزیری مدیرعامل شرکت کاوش کیمیای کرمان، مهندس نسائی و دکتر عظیمی در مورد مدیریت آفات و بیماریهای سبزی و صیفی مطالب مفیدی را ارائه دادند.
    در همین راستا شرکت زرین‌دشت ایرانیان با ارائه بهترین مشاوره و بهترین نهاده در کنار کشاورزان عزیز می‌باشد تا زمان و سرمایه آن‌ها هدر نرود و بتوانند بهترین کشاورزی را ارائه بدهند.
    جهت دریافت مشاوره رایگان با این شرکت در حوزه کشاورزی با ما در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله چقدره؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    اشتراک‌گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *